dimarts

Reflexions...

Apreciats nuls lectors del blog, avui, tot i que tenc un feinar m’he dignat a dedicar-vos unes lletres. Sa veritat és que tenc diverses idees per escriure a n’aquesta entrada, però no vull fixar-me un guió perquè no em sortirà bé... ( no acostumen a sortir-me bé ses coses massa premeditades quan les he d’escriure...) Ara que ja he fet una petita introducció,  tornaré a començar tal i com ho volia fer des d’un principi, tot escoltant Pallassos, una breu i preciosa òpera de dos actes de mestre Leoncavallo:

Reflexionem...

Últimament es parla molt de reflexió, se’n va parlar després de la campanya electoral dels polítics – Avui és dia de reflexió. Deien alguns, per dir que aquell dia no es podien fer manifestacions polítiques. Ensoldemà hi va haver ses eleccions amb uns resultats impressionants i increïbles des d’es meu punt de vista, negatius: Majoria espectacular de partits polítics de dretes...
Per tant, degut a n’es meu descontent amb es resultat de ses eleccions, es dia de reflexió meu no es va quedar amb el que la llei estableix, i va anar més enllà, de després de ses eleccions ( Ai al·lots, sa veritat és que no sé per què putes vos cont tot açò, moltes gràcies per haver llegit fins aquí de moment) . Per què han guanyat? Per què es poble no ha sabut sancionar aquests partits corruptes? Tant desencarrilats van es partits d’esquerres? Jo trop que no... M’equivoc? S’equivoquen ets altres? Mos equivocam tots? No s’equivoca ningú? No ho sé, sa veritat...

Un altre tema de debat important i que cal reflexionar, és des tema dels indignats... Amb uns ideals pens, força prometedors i polits, però amb unes formes d’execució bastant equivocades des del meu punt de vista ( Pens que si ells aposten per una democràcia ( real) han d’apostar ells també, per ses vies que ofereix sa democràcia i presentar-se a ses eleccions, i  no dormint a una plaça creant caos i perdent força, ) Però bono... tampoc m’hi vull recrear massa...

També ha arribat a un punt que he de reflexionar sobre es meu futur, però tranquils, açò no entra a s’examen, no vos pens apretar i ho deixaré estar, només que sapigueu que relfexion sobre açò també...

I finalment reflexions personals que comporten sa vida en parella, de moment a distància, però açò és un tema massa llarg i tampoc entra a s’examen, basta que vos sapigueu que sobre açò també hi reflexion!




Bono res més, esper que s’examen vos vagi d’allò més bé i aproveu amb bona nota, que sa mitja de primer conta per entrar a ses universitats també!

Bones tardes a tothom.

1 comentari: