dimecres

Intent de bestiari improvisat


De tanto pulver pluver
nos volveremos granutas
de tanto esquitxar me embrutas
de que manera hay que ver.

Al·lots açò s’esgavella
d’animal qui peguen bots
només podia passar a Ciutadella
que mos mengessin es llagosts.

Arri arri cavallet
que t’aixeques de matí ,
tots sabem que vens a dir:
enyores Son Gramanet!

Amb es cap dins un forat
veig descobrir una cosa
tenc una gallina rosa
que me diu –Enamorat!-

Arrib amb sa velo suat,
Un ca borda i miola un moix
de tant de pensar ja vaig coix
hauré de tornar a peu, estic cansat.



3 comentaris:

  1. jaaaaaaaaajajjajajajaj com me pot encantar tant es teu bestiari? entre açò i construir ponts jo te donava es batxillers humanístic i tecnològic a la vegada!
    fins demà, no m'esquitxes que me embrutas!

    ResponElimina
  2. Josep sa imatge és matadora! Hhahaha :)

    ResponElimina
  3. jajaja m'agrada molt!
    Jo també tornava en velo, però me vaig trobar un ca que miolava i que bordava un moix ;)

    ResponElimina